Greenarium ┬╗ Blog ┬╗ Evenimente corporate de neuitat ÔÇô Afl─â de ce ai nevoie pentru organizarea unei petreceri la serviciu!

2 pahare de sampanie ciocnite de un barbat si o femeie, sarbatoresc un eveniment, in fundal sunt alti 2 oameni cu pahare de sampanie

Evenimentele corporate, precum petrecerile de sf├ór╚Öit de an, cele cu ocazia anivers─ârii companiei, conferin╚Ťele cu invita╚Ťi din interiorul ╚Öi exteriorul firmei sau alte reuniuni tematice, au un rol important ├«n consolidarea rela╚Ťiei ├«ntre angaja╚Ťi, dar ╚Öi ├«ntre angaja╚Ťi ╚Öi angajator. ├Än plus, dac─â este vorba despre un eveniment public, aceasta reprezint─â cea mai bun─â modalitate de a promova imaginea brandului ├«n ochii publicului ╚Öi ai poten╚Ťialilor clien╚Ťi sau investitori.

├Änainte de a planifica organizarea unui eveniment de business, trebuie s─â stabile╚Öti cu exactitate scopul reuniunii, cine vor fi invita╚Ťii, precum ╚Öi ce fel de atmosfer─â ├«╚Ťi dore╚Öti s─â aib─â ├«nt├ólnirea. Participan╚Ťii trebuie s─â ╚Ötie cu exactitate dac─â vin la un astfel de eveniment pentru a ├«nv─â╚Ťa lucruri noi, pentru a se conecta cu al╚Ťi speciali╚Öti din domeniul lor de activitate sau pentru a s─ârb─âtori o realizare a companiei.

Prin urmare, este responsabilitatea ta s─â ├«╚Ťi dai seama cum ├«mbini cu succes aspectele practice ale unui eveniment corporate cu posibilit─â╚Ťile de distrac╚Ťie ╚Öi relaxare, astfel ├«nc├ót participan╚Ťii s─â ├«╚Öi aminteasc─â cu pl─âcere de acest moment.

1. Organizarea unui eveniment corporate: ce trebuie s─â faci?

Pentru a organiza un eveniment corporate de succes, trebuie s─â g─âse╚Öti echilibrul ├«ntre informarea participan╚Ťilor despre subiectul care face obiectul ├«nt├ólnirii, facilitarea interac╚Ťiunii ╚Öi a networking-ului, precum ╚Öi inserarea momentelor de distrac╚Ťie ╚Öi relaxare.

Pahar de vin umplut cu un vin rosu, fundal blurat cu oameni care discuta si gusta vin, sticle de vin, evenimentEveniment cu oameni, vorbitor in fata unui ecran mare cu proiectii de culoare albastra

Arsnjarea unei mese de la un eveniment corporate, prajituri, sampanie, vesela

A╚Öadar, dac─â un aspect important pentru companie este conectarea angaja╚Ťilor ╚Öi realizarea unor leg─âturi solide, pe l├óng─â alegerea unei loca╚Ťii potrivite din acest punct de vedere, trebuie s─â asiguri ╚Öi cadrul necesar purt─ârii de discu╚Ťii. Astfel, elementele de mobilier, precum canapele, fotolii, mese ╚Öi scaune nu trebuie s─â lipseasc─â, iar muzica de fundal nu trebuie s─â acopere vocile persoanelor care poart─â dialoguri.

Pentru a stimula interac╚Ťiunea ╚Öi chiar a face un training prin intermediul evenimentului business, po╚Ťi invita speakeri care s─â inspire audien╚Ťa prin conversa╚Ťii, concursuri ╚Öi sesiuni de ├«ntreb─âri ╚Öi r─âspunsuri ╚Öi s─â le ofere un impuls spre generarea de idei noi ├«n activitatea lor.

Dac─â scopul reuniunii este distrac╚Ťia, atunci petrecerea poate fi animat─â cu ajutorul unui comediant, care s─â destind─â atmosfera ╚Öi s─â provoace hohote de r├ós. Cabinele foto sunt extrem de utile pentru a permite angaja╚Ťilor s─â se simt─â bine ╚Öi s─â imortalizeze momentele amuzante. De asemenea, la finalul oric─ârei petreceri de acest tip nu stric─â un foc de artificii care s─â uimeasc─â participan╚Ťii ╚Öi s─â fac─â evenimentul de neuitat.

Nu ├«n ultimul r├ónd, o atrac╚Ťie important─â la astfel de evenimente, indiferent dac─â este vorba de ├«nt├ólniri anuale, lans─âri de produse, cocktail-uri, gale sau petreceri de Cr─âciun, Pa╚Öte ori alte anivers─âri, zona de m├óncare poate transforma totul ├«ntr-un succes sau ├«ntr-un e╚Öec. Prin urmare, trebuie s─â le asiguri invita╚Ťilor meniuri variate, pentru toate gusturile ╚Öi care ╚Ťin cont de preferin╚Ťe alimentare, iar modul de prezentare al preparatelor trebuie s─â fie unul spectaculos, care s─â impresioneze. A╚Öadar, renun╚Ť─â la bufetul suedez banal ╚Öi ├«ncearc─â o experien╚Ť─â culinar─â inedit─â, aduc├ónd la eveniment un buc─âtar care s─â g─âteasc─â ├«n timp real ╚Öi ├«n fa╚Ťa tuturor.

Nu uita de muzic─â, pentru a le da energie ╚Öi poft─â de distrac╚Ťie invita╚Ťilor. ├Än func╚Ťie de c├ót de formal este evenimentul, po╚Ťi angaja o forma╚Ťie live sau chiar un DJ care s─â men╚Ťin─â atmosfera.

2. Ornamente ╚Öi decora╚Ťiuni pentru evenimente ╚Öi petreceri business

├Än func╚Ťie de specificul evenimentului, trebuie s─â alegi o tem─â potrivit─â, iar loca╚Ťia ╚Öi decora╚Ťiunile acesteia trebuie s─â exprime exact acel concept. ├Änt├ólnirile business de acest tip trebuie s─â fie organizate cu stil pentru a da dovad─â de profesionalism ╚Öi sofisticare, p─âstr├ónd ├«n acela╚Öi timp un aer relaxat.

buchet de trandafiri colorati cu verdeata, pe o masa aranjata pentru un eveniment, fundal bluratbufet suedez cu mancaruri alese, pe o masa cu o fata de masa cu motive florale de diferite culori

Masa aranjata pentru un eveniment, cu mici cadouri la fiecare scaun si detalii minutioase

A╚Öadar, pentru a crea un cadru perfect, mesele la care stau participan╚Ťii trebuie s─â fie decorate cu diverse obiecte simbolice. Terariile cu plante, spre exemplu, pot fi utilizate pentru decorul meselor ╚Öi pentru ornamentarea intr─ârii principale a s─âlii ├«n care se va sus╚Ťine evenimentul. Av├ónd ├«n interiorul lor plante naturale ╚Öi fiind realizate manual din sticl─â calitativ─â, acestea pot reprezenta chiar accentul de rafinament de care are nevoie orice eveniment corporate. Astfel, po╚Ťi opta at├ót pentru terarii cu suport, ideale pentru ornamentarea meselor, c├ót ╚Öi pentru modele suspendate, pe care le po╚Ťi folosi pentru decorarea intr─ârii sau pere╚Ťilor.

Terariu cu plante aeriene, sticla, semi-icosaedru, lucrat manual, tillandsia, vitraliu, fundal galbenterariu cu planta aeriana in forma geometrica, pietre albe

De asemenea, o alternativ─â de ornamentare ├«ndreptat─â, mai degrab─â, c─âtre minimalism, este reprezentat─â de plantele suculente ├«n ghiveci. Acestea au, ├«n general, dimensiuni reduse, deci pot fi utilizate ca puncte de accent, situ├óndu-le strategic ├«n spa╚Ťiile pe care vrei s─â le sco╚Ťi ├«n eviden╚Ť─â. Pentru decorarea pere╚Ťilor, intr─ârilor sau pentru eviden╚Ťierea anumitor detalii arhitecturale deosebite, po╚Ťi opta pentru ghivece suspendate cu plante aeriene.

set de cinci plante suculente

├Än concluzie, pentru organizarea unor evenimente corporate de succes, trebuie s─â ╚Ťii cont de mai multe aspecte importante, care ╚Ťin de specificul companiei, personalitatea invita╚Ťilor, ideea de la baza reuniunii, iar pentru a reu╚Öi s─â creezi cadrul ideal pentru consolidarea rela╚Ťiilor dintre angaja╚Ťi ╚Öi networking, trebuie s─â pui accent ╚Öi pe amenajarea spa╚Ťiului cu decora╚Ťiunile corespunz─âtoare.

 

Surs─â foto: Shutterstock.com, Greenarium.ro.